Plan pracy 2016/2017

 „Czym skorupka za młodu nasiąknie…”

 

Celem „Skorupki…” będzie kształtowanie właściwych postaw i zachowań służących poprawie  bezpieczeństwa i rozwijaniu aktywności ruchowej. Działania podejmowane będą w obszarach:

  1. W zakresie zdobywania wiedzy :
  • Zajęcia edukacyjne dla uczniów dotyczące właściwego odżywiania się
  • Prowadzenie bloga „130… pomysłów na zdrowie/bezpieczeństwo”
  • Zajęcia edukacyjne przygotowujące uczniów do karty rowerowej
  • Przypominanie zasad ruchu drogowego oraz bezpiecznego poruszania się po drogach, na postojach podczas wycieczek
  • Prelekcje i warsztaty dla uczniów o tematyce prozdrowotnej
  • Zajęcia poświęcone bezpiecznym feriom i wakacjom

2. W zakresie aktywności ruchowej:

  • Udział w międzyszkolnych imprezach sportowych – Z podwórka na stadion
  • Pozaszkolne zajęcia o charakterze sportowym dla klas I-VI
  • Organizacja szkolnych rozgrywek piłki nożnej, siatkówki, tenisa stołowego
  • Organizacja zajęć – „Sportowy poranek”
  • Koło turystyczne
  • Zajęcia taneczne
  • Bieg na 11 listopada
  • Szkolny bieg po zdrowie kl I-III
  • Dzień sportu
  • Pokaz mody sportowej

3. W zakresie bezpieczeństwa:

  • Cykliczne zajęcia EDB – resuscytacja, opatrywanie ran, właściwe zachowania w sytuacjach zagrożeń (utrwalanie umiejętności z lat poprzednich)
  • Szkolny konkurs – zdrowie i bezpieczeństwo Klasy 4-6
  • Szkolny konkurs plastyczny – zdrowie lub bezpieczeństwo
  • Bezpieczni w sieci. Dzień bezpiecznego Internetu
  • Kurs z wychowania komunikacyjnego przygotowujący do zdobycia Karty Rowerowej
  • Punkt sprawdzania stanu technicznego rowerów

Imprezami podsumowującymi całoroczne działania będą apel w Wiosennym Tygodniu Zdrowia (kwiecień) i Dzień Sportu z rozgrywkami sportowymi dla dzieci i rodziców (czerwiec).

Reklama

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s